Kundeservice

https://www.funidelia.dk/cart

Jeg har modtaget en ufuldstændig eller forkert ordre.

Vi beklager, at du har modtaget en ufuldstændig eller forkert ordre.

Gå til "din konto" og klik på knappen «Retur og reklamationer». Vælg ordren og de forkerte eller ikke modtagne produkter, og giv os alle oplysninger, så vi kan løse sagen hurtigst muligt.

Du har 14 kalenderdage fra modtagelsen af ordren til at indsende denne reklamation.

Vigtig bemærkning: Brug denne knap kun til at informere om et forkert eller ikke modtaget produkt. Det er obligatorisk at informere os, inden du sender varen tilbage. Hvis dette ikke gøres, kan returneringen blive afvist.

Får jeg automatisk en erstatning?

Efter gennemgang, hvis en refundering er berettiget, refunderer vi det fulde beløb, du har betalt for denne vare, uden at du skal betale returomkostninger, eller hvis vi har det på lager, sender vi dig det korrekte produkt.

Andre relaterede spørgsmål:
Top