Først skal du fåhave adgang til "Min konto" og anmode ved at vælge "returneringer". Husk, at du har en frist på 14 kalenderdage fra modtagelsen af din ordre til at foretage en returing.
Du kan vælge at returnere varen ved hjælp af vores etikettesystem og aflever den på et hvilket som helst leveringssted (49 kr.), eller sende pakken med en omdeler efter eget valg. Omkostningerne er ikke refunderbare, når du sender pakken på egen hånd. Når vi modtager pakken, vil vi gå videre med tilbagebetalingen på samme måde, som vi gjorde med betalingen, da du bestilte varen.
Tjek venligst først at dit produkt lever op til betingelserne i vores returpolitik.
Du skal følge følgende trin for at anmode om retur:
Log ind med dine brugeroplysninger. I afsnittet "Retur" i din brugerkonto, vil du se de produkter, som du kan returnereog restitutionen status eller already lavet produktændringer.
Nogle gange vil dine produkter ikke i være synlige i denne sektion og du kan derfor ikke returnere dem før der er gået 12/24 timer fra leveringsdatoen. Grunden til denne forsinkelse skyldes at der går et kort stykke tid før systemet har indhentet leveringsinformationen som siger at ordren er blevet leveret.
Du skal vælge hvilke produkter du ønsker at returnere og hvorfor (kun hvis du vil, men det ville være en stor hjælp for os).
Du kan hurtigt printe returmærkatet og klæbe det på returpakken og aflever den på et hvilket som helst Bring leveringssted, eller du kan sende os pakken på egen hånd. Vigtigt: Returner ikke pakken via Postnords afhentningssted. Vi afhenter ikke returvarer på Postnord punkter, pakken skal sendes til vores lager.
Pak din returnering korrekt, inklusiv den printede og udfyldte leverings note du modtog via email med bekræftelsen af din ordre. Gør du brug af vores returmærkat, klæb den da oven på pakken og aflever den på et hvilket som helst leveringssted. Sender du pakken til os på egen hånd skal du samarbejder med levering selskab efter eget valg og returnere din pakke godt indpakket inden for 14 dage til adressen som vi angiver i dit private område.
Hvis du vælger at foretage returneringen ved hjælp af vores etiketsystem, har du 14 kalenderdage til at indbetale returneringen på afhentningsstedet fra anmodningen.
Hvis du sender på egen hånd, kræves et sporingsnummer. Vi er ikke ansvarlige, hvis pakken ikke modtages på vores lagre.
Fra det øjeblik du du har registret din retur på hjemmesiden, vil du modtage en email med en bekræftelse og instruktioner til at sende os produktet tilbage og til at få refundering.
Husk at udfylde leverings noten du har modtaget med fragt bekræftelsen af din ordre.
Så snart vi har modtaget de returnerede varer, starter vi refunderindsprocessen. Har du betalt med kreditkort eller PayPal, vil beløbet blive sat ind direkte påpå kortet eller PayPal kostoen. Bemærk, at forsendelsesomkostningerne for en ordre, der er leveret, kun refunderes, hvis den fulde ordre (dvs. alle varerne) returneres. Oplysningerne gælder kun for standardforsendelse. For Express tilbagebetales kun standard forsendelsesomkostninger.
Ønsker du at bytte til en anden størrelse på dit kostume, skal du blot følge nedenstående trin og lave en ny bestilling med den korrekte størrelse. Du skal altså først anmode om retur for din nuværende ordre og derefter lave en ny ordre med den rigtige størrelse.
Vi vil gerne informere dig om, at de personoplysninger, der er angivet i denne formular, vil blive behandlet af Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Hovedformålet med disse oplysninger er at besvare dine ønsker eller spørgsmål. Legitimering sker via den registreredes samtykke. Vi informerer dig om, at dine data ikke vil blive videregivet til tredjeparter. Du har ret til at få adgang til, rette og slette data, blandt andre rettigheder, som forklaret i den gældende privatlivspolitik her.