Vi beklager, at din ordre ikke er kommet inden den forventede leveringsdato. De anslåede datoer er bliver oftest nået, bortset fra når der er forhold, der ikke er vores kontrol, såsom forsinkelser i transporten.
For mere information, skal du gå til "din konto."
Hvis ordren endnu ikke er sendt:
Kontroller hver vares tilgængelighed. Hvis der er varer, der holder din ordre tilbage, kan du fjerne dem.
Hvis du, på trods af at redigere din ordre, stadig ikke modtager den i tide, kan du annullere din ordre (uden ekstra omkostninger).
Hvis ordren allerede er sendt:
Det er ikke længere muligt at annullere ordren eller fremskynde leveringen, da den nu er hos leverandøren. Hvis du ikke modtager din ordre til tiden, kan du anmode om returnering inden for 14 kalenderdage fra leveringsdatoen.
Vi vil gerne informere dig om, at de personoplysninger, der er angivet i denne formular, vil blive behandlet af Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Hovedformålet med disse oplysninger er at besvare dine ønsker eller spørgsmål. Legitimering sker via den registreredes samtykke. Vi informerer dig om, at dine data ikke vil blive videregivet til tredjeparter. Du har ret til at få adgang til, rette og slette data, blandt andre rettigheder, som forklaret i den gældende privatlivspolitik her.