Kundeservice

https://www.funidelia.dk/cart

Jeg har modtaget et defekt/ødelagt produkt

Vi beklager, at du ikke har modtaget din ordre i perfekt stand, vi kan have modtaget den i denne tilstand fra fabrikken, eller den kan være blevet beskadiget under transporten.

Kontakt os for at anmode om en returnering gennem "din konto" og angiv årsagen i afsnittet om returnering, eller brug kontaktformularen herunder. For at fremskynde processen skal du angive eller vedhæfte følgende:

  • Produktreferencenummer og skade
  • Ordrenummer
  • Et foto af skaden samt et billede af kostumets mærke eller stregkode.

Når vi har modtaget din anmodning, vil vi kontakte dig så hurtigt som muligt med en løsning.

Hvis returneringen bliver godkendt, returnerer vi det fulde beløb, der er betalt for varenm ekskl. Forsendelsesomkostninger, eller hvis varen stadig er tilgængelig, sender vi dig et nyt produkt. Du har 14 kalenderdage fra den dato, du modtog ordren til at fremsætte dette krav.

** Vigtigt: Det er obligatorisk at underrette os om produktdefekten og din intention om at returnere den, inden du sender varen tilbage til os. Undladelse af at gøre det, kan medføre, at returneringen afvises.

Andre relaterede spørgsmål:
Top