Kundeservice

https://www.funidelia.dk/cart

Jeg har modtaget et defekt produkt, eller der mangler dele.

Vi beklager, at varen er ankommet defekt eller med manglende dele.

Gå til "din konto" og klik på knappen «Retur og reklamationer». Vælg ordren og det defekte produkt eller det produkt med manglende dele, og giv os alle oplysninger, så vi kan løse sagen hurtigst muligt.

Du har 14 kalenderdage fra modtagelsen af ordren til at indsende denne reklamation.

Vigtig bemærkning: Brug denne knap kun til at informere om et defekt produkt eller et produkt med manglende dele. Det er obligatorisk at informere os, inden du sender varen tilbage. Hvis dette ikke gøres, kan returneringen blive afvist.

Får jeg automatisk en erstatning?

Efter gennemgang, hvis en refundering er berettiget, refunderer vi det fulde beløb, du har betalt for denne vare, uden at du skal betale returomkostninger, eller hvis vi har det på lager, sender vi dig en ny vare.

Andre relaterede spørgsmål:
Top