Du finder sporingsoplysningerne i ordredetaljerne ved at gå til "din konto".
Hvis en ordre omfatter flere produkter, kan hver enkelt have forskellige leveringsdatoer. Den anslåede dato, der er angivet under købsprocessen, er dog den dato, hvor du vil modtage alle produkterne samlet.
Hvis du har modtaget en e-mail, der informerer dig om forsendelsen af din ordre med transport, vil du i den finde et direkte link til sporingen. Hvis du ikke har denne e-mail, kan du også spore din forsendelse ved at gå til "din konto". I den vil vi give dig transportørens oplysninger, så du kan kontakte dem direkte og få mere præcis information.
Bemærk: Hvis pakken viser, at den er blevet leveret, men du ikke har modtaget den, skal du gå til siden "Ordre leveret, men jeg har ikke modtaget den" for mere information.
Vi vil gerne informere dig om, at de personoplysninger, der er angivet i denne formular, vil blive behandlet af Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Hovedformålet med disse oplysninger er at besvare dine ønsker eller spørgsmål. Legitimering sker via den registreredes samtykke. Vi informerer dig om, at dine data ikke vil blive videregivet til tredjeparter. Du har ret til at få adgang til, rette og slette data, blandt andre rettigheder, som forklaret i den gældende privatlivspolitik her.