Kundeservice

https://www.funidelia.dk/cart

Find ikke-modtaget pakke angivet som leveret

Hvis sporingsstatus vises som leveret, men du ikke kan finde din ordre, så spørg dine naboer eller kontakt transportøren.

Hvis ordren er angivet som "leveret", men du ikke har modtaget den:

  • Tjek om en anden person, der bor på samme adresse eller er receptionist i din bygning, har taget imod leveringen.
  • Tjek, om der er efterladt en seddel om mislykket leveringsforsøg i postkassen eller på døren. Denne note indeholder instruktioner om, hvordan du omplanlægger levering eller afhenter pakken. Ved udeblivelse kan transportører aflevere pakken på afhentningssteder.
  • Kontakt transportøren for at anmode om mere information om leveringen af pakken. Husk at du skal have ordresporingsnummeret ved hånden.
  • Det er meget vigtigt, at du straks informerer os om enhver ordre eller produkt, som du ikke har modtaget. Bemærk venligst, at vi kun vil være i stand til at løse det i en periode på 14 dage fra den forventede leveringsdato.
Andre relaterede spørgsmål:
Top